Hiba a NAV_F02 nyomtatványok küldése során


Elvileg helyre állt a nyomtatványok fogadását végző rendszer. A NAV weboldaláról is lekerült az üzemszünetre figyelmeztető információs csík.

(Szerk.: 2016.12.16. 15:53)


2016.12.16-án több partnerünk "Napi jelentés küldési hiba" megkeresésére az alábbi tájékoztatást tudjuk adni, melyet a NAV központi weboldaláról idézünk:

A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu technikai okok miatt nem elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem érhetőek el. Az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudnak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodnak.

Forrás: nav.gov.hu

Oldalainkon sütiket használunk. A böngészés folytatásával ezt elfogadottnak tekintjük!