Problémák az ÁNYK-t futtató Java 1.8.0_60-as Java verzióval
Tisztelt Ügyfeleink!
Az ÁNYK nyomtatványkitöltő program napi jelentés sikertelen elküldésével kapcsolatos megszaporodott megkeresésük miatt, 2015. augusztus 26-án megkerestük a NAV telefonos, technikai ügyfélszolgálatát ahol Köves Tibor Úr fogadta hívásunkat.
A telefonban elmondott hibajelenségre, mely a nyomtatványok beküldése során lép fel „mohu hiba” hibaüzenet adva, azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az ÁNYK által beküldött nyomtatványt fogadó kormányzati rendszer, néha nem tudja feldolgozni azokat a nyomtatványokat, amiket az ÁNYK futtatásához szükséges Java futtatókörnyezet 1.8.0_60 számmal ellátott verziójában állítanak elő.
Köves Tibor Úr arról tájékoztatta cégünket, hogy az illetékes szakemberek el fogják hárítani a problémát, de a hiba javításáig ilyen esetben a magyarorszag.hu oldalon tudják beküldeni a nyomtatványt.
Erre több lehetőség is van:
- A magyarorszag.hu oldalon bejelentkezve a „Dokumentumfeltöltés” lehetőséget kiválasztva van mód a korábban beküldésre megjelölt fájl feltöltésére, illetve
- Az ÁNYK program felső menüsora alatt lévő ikonok közül a kis kék kulcsocskára kattintva, az alapértelmezett böngésző rögtön a megfelelő helyre navigál
Kérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy a fentebb részletezett probléma esetén próbálják a nyomtatvány beküldését a magyarorszag.hu oldalon keresztül megtenni.
Amennyiben a fenti lehetőségek ellenére sem sikerül beküldeni a nyomtatvány és kollégáinkhoz fordulnak segítségért, kérjük szíveskedjenek türelemmel lenni, a megnövekedett megkeresések miatti várakozás alatt.